dinsdag 19 augustus 2014

Naaimachine van stal halen

Sinds dat we een nieuwe vloer hebben ben ik geloof ik alles kwijt wat ik maar kwijt kan zijn.

Bij de nieuwe vloer stond onze oude buffetkast echt niet dus verkocht, maar ja waar moet alles heen wat er in die kast zat.
3 kratten vol met spullen kwamen er uit.
En dan niet te vergeten de sitetable die we al tien jaar in ons bezit hadden was het laatste jaar alleen maar op zoek naar het juiste plekje in huis.
Dus ach we waren toch bezig dus hij belandde ook op marktplaats.
Binnen een weekend allebei verkocht, maar of ik nu echt blij wordt.
Overal ligt van alles omdat ik nog geen andere kast heb weten te vinden.
Wat ik zoek, ja dat weet ik wel, maar vind het maar eens.
Vooral bij kringloopwinkels en op marktplaats zoek ik lekker rond op zoek naar die ene kast die past in ons huis! Ondertussen maar steeds spullen aan het uitzoeken. Via een fb pagina voor "gratis of voor weinig af te halen" al heel wat spullen kwijt geraakt en is mijn fruitschaal weer aardig gevuld met de ruil appels, peren en bananen. Top toch?

Maar dan die naaimachine waar staat die dan ook al weer.
Op zolder tussen tassen en dozen, jawel gevonden!

Een aantal weken geleden mocht ik bij mijn oma  (trijntje) haar oude naaimachine meenemen.
Geweldig vind ik dat. Al zo lang zou ik graag een naaimachine hebben, maar ik vind ze zo duur.
Nu kan ik het in alle rust uit proberen.
Dat ding doet t nog geweldig. Jaren stil gestaan, maar je merkt er niets van.
Op internet een filmpje opgezocht van deze naaimachine voor de instructies.
Geweldig kijkend naar het filmpje, en prutten heen.



Het resultaat? Een heuse vlaggenlijn! trots dat ik was toen hij af was...
Maar nu moet ik dat ding nodig weer opzoeken.
Onze dochter heeft een ouderwets opklapbed en heeft daar gordijntjes voor.
Die moeten nodig vervangen worden door een fris leuk stofje.

Dus de naaimachine staat weer op de achtertafel. Morgen ochtend als de jongens naar school zijn er maar eens achter kruipen... of misschien vanavond al stiekem eventjes.



liefs Zus en Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....