zaterdag 4 maart 2017

opwekking 2017

Afgelopen jaar ging onze oudste kanjer naar opwekking.
Slapen in een tentje naast de caravan van mijn Zus en haar man.
Wat een vreselijk weer hadden ze zeg.
koud nat, alles voelt klam, opwarmen lukt op een gegeven moment niet meer.
Nacht 1 heeft onze kanjer in zijn eigen tentje doorgebracht. Hij vond er niets aan zo alleen in zijn tentje, maar het was nou eenmaal zo.
De dagen waren prima. De programma's vond hij geweldig. Mens wat genoot hij. Toffe foto's van hem met Elbert Smelt, staand bij het grote kruis, in de voortent bij mijn zus al opwarmend aan de skottelbraai.... hij genoot.
Maar toen stak er heel veel wind op en.... weg was het tentje van onze oudste kanjer!
Hij kon de hoeveelheid water en wind niet aan en stortte neer....

Ja... en dan.... Hij moest nog wel slapen.
Mijn Zus heeft in de caravan een kastje wat je uit kan klappen tot een bed. dan daar maar slapen.
let wel, zoonlief is erg lang en het bedje erg kort.
Ze hebben gegierd van het lachen en wonderwel heeft iedereen goed geslapen.
Ze hadden er een ruifje voor zitten, dat was nodig want anders rolde hij zo zijn bed uit!

de dager na ook mega genoten.

Eenmaal thuis was hij zo enthousiast dat hij aankomende keer weer heen wilde.
Maar.... Dan moest ik mee!!

Dat weer, die kou, zoveel mensen, pfff wil ik dat wel?
Maar.... Als hij graag wil dat ik mee ga dan zet ik over al mijn ja maars heen en ga ik mee!
Dus toen je kon opgeven voor opwekking 2017 hebben we dat gelijk dezelfde dag gedaan.
Wel met eigen slaapplekken. Onze stormtent tipitent gaat mee....

2 weken terug heeft hij aan een schoolvriend gevraagd of hij ook mee wil. Z'n pa en ma denken er nog over, maar wij, wij gaan!

Zin heb ik er zeker in maar toch in mijn onderbuik.....

http://www.opwekking.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....