woensdag 5 december 2018

Wat gaat ie goed zeg!

Zo, ik ben er na heel veel lezen, nog meer lezen en.... nog meer lezen uit...
Mijn bestelling bij Young Living is geplaatst.
Mijn lijstje met wensen werd steeds groter dus toch ER lid geworden.
Elke maand ga ik nu een bestelling plaatsen en zo stukje bij beetje kijken wat bij mij en vooral ons gezin past.

Zelfs mijn hubbie is zich meer en meer aan het verdiepen hierin.
Zeg zelf, niet echt zijn ding in eerste instantie, maar goed....
Vandaag stuurde hij mij een artikel door over Essential oil gebruik en ADHD.
Super om dit samen te ontdekken....

Hoe het verder hier gaat=
Top

onze middels kanjer gaat echt super op school en thuis. Met zijn gebruiksaanwijzing er bij kan hij zich prima binnen t gezin bewegen en wij ook. Heerlijk om inmiddels te weten wat wel en niet kan, wat wel en niet werkt bij hem en vooral hoe hij zich voelt.
We hebben heel veel grote hobbels moeten nemen in de afgelopen jaren en echt t niet altijd maar prima hier in het gezin. Maar als ik terug kijk naar 5 jaar geleden of nu Zeg ik uit de grond van mn hart; het gaat top!
School is zeer tevreden... en ha echt ook soms wel hommeles met deze of gene leerkracht, maar we zijn er achter dat daar altijd een duidelijke oorzaak achter zit.
Maar zo fijn dat ze op school dat weten, begrijpen en er op de juiste manier naar handelen...

Hij heeft fijne vrienden, is open naar andere toe. Echt hij heeft zelf ook zulke sprongen gemaakt.
Rete trots op hem.

Na t gesprek met zijn lerares n goede twee weken terugkwam het weer naar boven. Regulier onderwijs...
Pff das nog net even een stap te snel.
Laat m nog even alsjeblieft goed gedeien. Nog even zichzelf te mogen zijn zonder oordeel. Nog even....
Tja... voor wie willen we dat eigenlijk. Voor onszelf of is dat het beste voor hem.
We hebben dus weer nadenken.

Liefs zus en trijntje


1 opmerking:

  1. Hallo allemaal, ik heb geld verloren aan zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 35.000 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter ....