woensdag 27 februari 2019

Een nieuw logo

Dus... Hoe trots kun je zijn.
Zuslief heeft er veel tijd en energie in gestoken, maar zeg nou zelf, hij is toch geweldig!
Dit logo ga ik gebruiken bij onder andere workshops die ik ga geven.
De eerste staat op de planning en de voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang.
giga spannend, maar ook super leuk om te mogen delen en vertellen wat essentiële oliën in ons gezin betekenen en wat het voor een ander kan doen.

Al een tijdje post ik dagelijks een foto via instagram.
Op deze manier probeer ik er elke dag bewust mee bezig te zijn.
neem gerust een kijkje, je bent meer dan welkom....

https://www.instagram.com/zusentrijntje.essentialoil/

Verder gaat het leven hier zijn gangetje.
Heerlijk aan het werk, ontmoet veel leuke nieuwe mensen, doe dingen waar ik blij van word en de zon schijnt!

Wat een cadeau is dat zeg.
Vanmorgen het grootste gedeelte binnen gezeten om voor te bereiden op de workshop, maar na de lunch gaan we lekker naar buiten.

Voor nu, een fijne middag allemaal en tot snel...

Liefs Zus en Trijntje

3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar waar je woont/workshops gaat geven. Zou best op deze manier kennis willen maken met de oliën..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey maria, dank voor je reactie. op dit moment nog zeer in de leer en ontdekfase.
      eerdaags mijn eerste workshop bij een kennisje thuis met haar vriendinnen. zelf woon ik omgeving schiphol.

      Verwijderen
  2. Hallo allemaal, ik heb geld verloren aan zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 35.000 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014w

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter ....