dinsdag 28 oktober 2014

Van zomer naar winterstand

Van zomer naar winter, wat een gedoe is dat altijd.
Winter jassen opzoeken, passen ze nog of moeten er nieuwe komen, truien passen, lijstje maken wat hebben we nog nodig aan kleding deze winter.
Meestal probeer ik dat toch wel rond de herfstvakantie allemaal uit te zoeken.
Deze keer kwam er uit 3 kasten ruim 1,5 vuilniszak met kleding die onze jongens of onze diva niet meer passen. Dat staat nu klaar voor de kringloop.

Verder heb ik mij vorig jaar aangemeld voor D'ruitdaging van Hilde Verdijk.
Een super idee vind ik dat.
Elke dag ontvang je in je mailbox een to do ding.
Van een kast uitmesten tot de auto onder handen nemen.
Officieel is elk item wat je weg doet goed voor een punt. Dat doe ik dan weer niet. Wel ben ik blij als de stapel steeds groter wordt die naar de kringloop gebracht kan worden.

http://www.yourganize.nl/index.php/d-ruitdaging/d-ruitdaging-blog

Vorige week een auto vol weg gebracht met spullen die niet meer nodig zijn voor ons, maar nog prima te gebruiken zijn door een ander.
En nu staat er alweer een big-shopper klaar naast de 1,5 vuilniszak kleding.
Wat heerlijk zeg. Ruimt lekker op in je hoofd en in huis...
D'ruitdaging duurt een maand, dus het zit er alweer bijna op.
Jammer eigenlijk want de mails zijn ook nog eens leuk om te lezen.


Dus nog even een paar daagjes en dan is niet alleen de kledingkast maar zowat ons hele huis weer klaar voor de winter.
De w.c. is alvast winter klaar :)
kaarsjes aan in de wc... nou dan ga je er toch graag heen;)
Nu even lekker ruimen in de huiskamer.
Kijken of er nog een tas vol komt voor het einde van de week.

Nu eerst de thee aanzetten. De kids zijn onderweg naar huis uit school.
Even horen hoe de dag is geweest....

liefs Zus en Trijntje






2 opmerkingen:

  1. Goed bezig. En wat een leuk huisje op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Jedidja voor de trage reactie... Had niet helemaal door hoe ik de reacties kon zien :) Dank voor je reactie. Moest even denken waar ik dit huisje vandaan had, maar ik denk bij de wibra een hele poos geleden....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter ....