zaterdag 8 november 2014

Lieve moeder.....

Vandaag een dagje Zaandam. Lekker struinen bij de grootste kluswinkel die je maar kan bedenken.... Pff wat is het daar groot zeg! Een prachtig vloerkleed voor een prikkie gekocht. Heerlijk nu met warme voetjes op de bank. Lekker warm de winter in.
Manlief kocht een hele stapel hoge plinten voor in de woonkamer.
Een flinke klus zal dat nog worden.
Met onze kleine diva en grootste kanjer ging ik nog even naar Loods toe.
Geweldig leuke dingen gezien, maar veel te duur vond ik alles dus....
kiekjes maken en zelf maken!


Vooral over de huisjes was onze grote kanjer erg duidelijk. Daar betaal je toch geen 12,50 voor he mam? Dat maak ik wel voor je!
Top! kijken wanneer ik ze krijg :)

Eenmaal thuis kwam mn paps even gezellig langs. Hij had de deur bij zich van onze nieuwe oude kast. De middelste deur liep een beetje aan dus mn paps heeft er een stukje af geschuurd aan de onderkant. Prachtig staat hij er weer in! Af....
Paps had een kadotje  mee van mn mams voor mij.
Lief zeg....
De nieuwste knippie...
Mega blij. Nu eens echt goed gaan bekijken hoe een patroon er uit ziet en er hopelijk van leren.

Er staan geweldig leuke rokjes in dus daar ga ik mij eerst maar eens op storten. Moet te doen zijn hoop ik.


Liefs Zus en Trijntje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....