dinsdag 4 november 2014

Eindelijk DE kast gevonden en onderhoudsbeurt

Maanden op zoek naar DIE ene kast.
Kringloopwinkels afstruinen naar DE kast die ik zoek.
Een echte oude driedeurskast met planken.
Ongeveer een half jaar lang bekeken we wekelijks allerlei kasten op marktplaats.
Maar steeds weer was het net niet wat ik zocht.
Tot 1,5 week geleden.
Daar stond hij dan. Voor een mooie prijs konden we de kast komen bekijken en eventueel meenemen.
Alleen 1 maar.... Midden in Amsterdam!!

Derrie....
Toch gaan kijken en ohh wat is hij geweldig. Totaal wat ik al die tijd zocht.
Dit was DE kast, deze moest gewoon bij ons het huis komen te staan.
De mensen vonden het vreselijk dat de kast weg ging, maar hij was echt te groot voor de plek waar hij moest staan.
De kast was voor ons echt perfect.
Omdat het een oude kast is was hij helemaal uit elkaar te halen door middel van een kliksysteem. Prachtig.
Aan het einde van de middag samen met mijn paps op stap om de kast op te halen.
Manlief vind het niet prettig om met een aanhanger in de stad te rijden.
Gelukkig wilde m'n paps deze klus samen met mij klaren.
Super blij ben ik met mijn paps....
Niet om wat hij doet, maar om wie hij is voor mij... voor mijn man, ons gezin!
wat hou ik onnoemelijk veel van hem. Gewoon omdat hij mijn paps is!!

Wat stond de kast s'avonds toch prachtig in onze woonkamer!
De foto maar even naar de mensen gestuurd van wie we hem hadden over genomen.
Als reactie kregen we terug gestuurd; "Nu vinden we het goed dat hij weg is want wat staat hij mooi op zijn nieuwe plek zeg!"

Blij dat we er mee zijn. Wat een bak ruimte....
Al dat wachten, zoeken en nog meer zoeken was het meer dan waard.



Zoonlief was van het weekend jarig. Nu hebben we twee tieners in huis.
Voor zijn verjaardag wilde ik gordijnen naaien met vliegtuigen er op om voor zijn "hut" in zijn kamer te hangen. Stopte de naaimachine er mee....
Niet wilde niet heen en weer meer.
Wat baalde ik daar even van zeg....
Gelukkig dat manlief er naar wilde kijken.
Vandaag kreeg de naaimachine zijn onderhoudsbeurt.
Naaimachine aan de ene kant, laptop aan de andere kant.
Samen met een filmpje van Youtube is het gelukt om hem weer aan de praat te krijgen, dus...van de week kan de klus weer opgepakt worden.


liefs Zus en Trijntje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....