donderdag 3 december 2015

Eenvoud

Mijn hoofd tolt al dagen, weken.
Ik krijg hem maar moeilijk stil.

Een paar weken geleden kocht ik het bijbelsdagboek " Amish levenskunst" van Tricia Goyer.  In eerste instantie dacht ik dat ik hem zou wegleggen voor het nieuwe jaar.
Omdat ik niet een vast dagboek in gebruik had pakte ik hem er toch al snel bij.

Wat een heerlijk dagboek is dat zeg.
Zo rustig geschreven, zo simpel soms, zo duidelijk.

Praktijk voorbeelden vanuit de amish gemeenschap op papier gezet en uitgelegd.

De druk die alles met zich meebrengt in huis....
Ik merk dat ik behoefte heb aan rust.
Aan tijd  voor rust in ons gezin.

Het dagboek las ik steeds savonds,  maar ik merk dat er regelmatig geschreven wordt over zaken waar je de dag mee aan de slag kan. Daarom probeer ik hem nu elke keer te lezen voordat ik uit bed stap. Zo kan ik er de hele dag mee aan de slag.

Zoek je dus nog een bijbels dagboek voor het komende jaar.
Een met rust er in....
Dan is dit dagboek echt een aanrader.


God is de enige die mij, ons tot rust kan krijgen. Door zijn liefde en geduld met ons krijgen wij de rust die we zoeken.

Ik adem elke morgen en elke avond bij Hem mijn zorgen uit, en adem zijn liefde en rust in....
Dit boek helpt mij daarin te groeien, te begrijpen, te ervaren....

Vier seizoenen eenvoudig als de Amish is een Bijbels dagboek, voor een eenvoudig en waardevol leven, zoals de Amish dat leiden.
Het bevat voor elke dag in het jaar een inspirerende Bijbeltekst, een praktische toepassing en interessante weetjes over de Amish.
Over de tijd nemen, leven met aandacht, vrede en rust zoeken en vinden bij God. Het dagboek volgt de seizoenen in het jaar, lente, zomer, herfst en winter.
Isbn 978 90 297 2433 3 nur 707

Liefs Zus en Trijntje

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter ....